Marketing Manager, Tax Consilium Sp. z o.o.
Artykuły
- Controlling w e-commerce Zmieniaj kliki w sprzedaż! nr 57/2018
- Controlling marketingu z wykorzystaniem CRM. Jak zwiększyć przychody firmy o 42% nr 61/2019
- Modele atrybucji, czyli jak mierzyć realne efekty kampanii marketingowych nr 74/2021
- Jak mierzyć efekty współpracy z agencją PR? 38 KPIs, które działają nr 78/2021
- Eat. Sleep. Audit. Repeat. Audyt marketingowy krok po kroku nr 79/2022
- Budżetowanie marketingu w 2022 r. Metody i trendy nr 80/2022
- Make customer service great again. KPIs w obsłudze klienta nr 82/2022
- Kontroler finansowy na LinkedIn. Jak 21 razy zwiększyć widoczność swojego profilu? nr 83/2022
- Więcej niż 0! Analiza progów w rentowności BEP - case study nr 84/2022
- Analiza efektywności marketingu. 10 KPIs w modelu lead-generation nr 3-4/2023
- Obsesja AI. Controlling marketingowy 2024 nr 11-12/2023
- Planowanie i optymalizacja budżetu marketingowego nr 05/2024