Autorzy

Ma ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu projektami i małymi i dużymi zespołami (200+), w tym rozproszonymi zespołami handlowców, a także call center (przychodzące i wychodzące). Wiele lat pracowała na stanowiskach Dyrektora Handlowego i Zarządzającego w dużych, międzynarodowych organizacjach. Zarządzała sprzedażą produktów w sklepach wielkopowierzchniowych, specjalistycznych, internetowych oraz własnych sieciach sklepów detalicznych. Ma doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży w koncepcie multichannel i  omnichannel, a także w tworzeniu i sprzedaży programów lojalnościowych w obszarze B2B i B2C. Będąc absolwentką finansów oraz studiów Executive Master of Business Administration z powodzeniem łączy aspekty finansowe z biznesem operacyjnym. Prowadzi firmę Warda Consulting Team (www.wardateam.com) i doradza przedsiębiorstwom jak zwiększyć sprzedaż i profitowość poprzez optymalizację procesów biznesowych. Jej specjalizacją jest matematyka biznesowo-handlowa – według autorskiego programu szkoli biznes jak prowadzić efektywne działania handlowe i zwiększać ich profitowość.  Wykłada w prestiżowych szkołach biznesu, w tym na studiach Executive Master of Business Administration. Jest także mentorem biznesu certyfikowanym na poziomie międzynarodowym przez European Mentoring & Coaching Council.

Skontaktuj się z autorką poprzez LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/malgorzata-warda/

Artykuły

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama