Rozmowa z Beatą Stelmach. Prezes Zarządu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych, Wiceprezes Zarządu MCI Management SA. Podczas wywiadu pytamy m.in. o komunikację z inwestorami, ochronę spółki giełdowej przed nieuczciwą konkurencją oraz jaki dla emitentów będzie 2011 rok.

Pierwszego października 2010 r. Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych (SEG) podczas wieczornej gali Kongresu Zarządów Spółek Giełdowych nagrodziło spółki najlepiej wykorzystujące nowe media w komunikacji z inwestorami oraz akcjonariuszami, w ramach IV edycji Konkursu Złota Strona Emitenta. Pod jakim kątem oceniano spółki?

Czwarta edycja Konkursu uwzględniała doświadczenia wynikające z poprzednich wydań oraz zmieniające się potrzeby inwestorów. Internet jest obecnie narzędziem pracy każdego z nas, a nowoczesne narzędzia i kanały, do których mamy dostęp dzięki sieci internetowej, stają się podstawowym źródłem zdobywanych informacji, także dla inwestorów. Dlatego zdecydowaliśmy się wzbogacić kryteria oceny stron www o wykorzystanie nowoczesnych sposobów typu: czat, blog korporacyjny, fora eksperckie, uczestnictwo w portalach społecznościowych, a także zamieszczanie transmisji video na stronach www. Dodatkowo, na drugim etapie pojawiło się nowe kryterium związane ze zmianami w k.s.h. w zakresie organizacji walnych zgromadzeń. Nowym rozwiązaniem, które pojawiło się w czwartej edycji, jest także utworzenie specjalnej kategorii dla spółek zagranicznych notowanych na GPW.

Ponieważ Złota Strona Emitenta jest jedynym wydarzeniem na rynku, które dostarcza dokładnych informacji na temat stanu stron internetowych wszystkich spółek giełdowych, staramy się również powtarzać co roku pewne, wg nas szczególnie istotne, kryteria, aby zachować porównywalność do lat ubiegłych. Szczególnie ważnym kryterium, które badamy od II edycji Konkursu, jest szybkość reakcji spółek na zapytanie inwestorów. Bazując na zebranych dotąd danych, można z pewnością stwierdzić, że komunikacja spółek jest coraz szybsza i lepsza! Są spółki, które w czasie kilku minut odpowiadają na wszystkie pytania.

Pozostałe 85% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Tekst otwarty nr 80/2022

System controllingu nie może być czarną skrzynką

System controllingu nie może być czarną skrzynką

Z Mariuszem Sumińskim, dyrektorem zarządzającym FlexiSolutions, rozmawiamy o specyfice i wyzwaniach systemów controllingowych w małych i średnich firmach, procesach do optymalizacji w dobie pandemii oraz kierunkach, w jakich będzie zmierzać transformacja zespołów controllingowych.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 78/2021

Performance Management w chmurze?

Performance Management w chmurze?

Z Radosławem Kozieją, Prezesem Zarządu i Dyrektorem Generalnym Cogit, rozmawiamy o najcenniejszych doświadczeniach i najciekawszych trendach na rynku systemów Performance Management, cyfryzacji w polskich firmach oraz perspektywach dla rozwiązań chmurowych w Polsce.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.