Finansiści z całej Polski przez trzy miesiące walczyli o dominację w konkursie "Księgowi Przyszłości". Dzięki niemu mogli udowodnić, że są znakomitymi fachowcami doceniającymi także zabawę, jaką konkurs umożliwiał.

Pasjonaci sportów ekstremalnych, miłośnicy zwierząt, domorośli artyści sztuk wszelakich, nowocześni rodzice, fani zdrowego żywienia, aktywni sportowcy, kobiety z zarządów wielkich firm, mężczyźni odreagowujący zawodowy stres dzięki pieczeniu ciasteczek - to osoby, które na co dzień pracują jako księgowi. Stanowią dowód, iż utrwalany przez lata wizerunek nudnego, zasadniczego księgowego jest kompletnie nieprawdziwy. Konkurs „Księgowi Przyszłości” pokazał, że należy zaprzestać powielania stereotypu nudnych, zarozumiałych księgowych, ponieważ ten zawód, w trakcie ostatnich lat, mocno ewoluował i przeszedł znaczącą zmianę wizerunkową. Nasi uczestnicy udowodnili, że współcześni księgowi podążają za trendami, wdrażają do swej pracy nowoczesne technologie oraz posiadają niebanalne pasje, w których realizują się w czasie wolnym - komentuje Jadwiga Wojtas, dyrektor ds. produkcji i rozwoju systemu enova365 z firmy Soneta, współorganizator konkursu „Księgowi Przyszłości”.

W konkursie "Księgowi Przyszłości" wzięło udział ponad 450 trzyosobowych drużyn, rywalizujących w rozwiązywaniu testów, umieszczonych na specjalnej platformie internetowej, dostępnej na portalu www.ksiegowiprzyszlosci.pl. Uczestnicy wykazywali się wiedzą i zdobywali nowe doświadczenia. Konkurs prowadzony był w dwóch równoległych edycjach - zawodowych księgowych i pretendujących do tego zawodu studentów. Uczestnicy udowodnili, że mają pojęcie nie tylko o VAT, odpisach i fakturach, ale równie sprawnie zarządzają czasem, pracują zespołowo, są kreatywni i potrafią przekonywać do swoich racji. W ścisłym finale nawet przed publicznością nie tracili opanowania. Dla mnie, jako organizatora konkursu, bardzo budujące jest to, że zarówno drużyny zawodowe, jak i te studenckie świetnie poradziły sobie z zadaniami, które sprawdzały nie tylko ich wiedzę i przygotowanie merytoryczne, ale również umiejętność współpracy. Wybór rywalizacji grupowej okazał się bardzo dobrą decyzją – powiedziała po finale dr Teresa Cebrowska, wiceprezes Zarządu Głównego Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.

Uroczysta Gala Finałowa stanowiła podsumowanie konkursu. Było to ważne wydarzenie nie tylko dla warszawskich finansistów. Stylowe wnętrza Teatru Stanisławowskiego, mieszczącego się w Starej Pomarańczarni w Łazienkach Królewskich, zapełniły się księgowymi, a także przedstawicielami świata nauki i biznesu. Licznie reprezentowane były najlepsze uczelnie ekonomiczne i te mające finansowe kierunki w swojej studenckiej ofercie. Na bankiecie w Starej Pomarańczarni pojawili się również prezesi banków, klubów i stowarzyszeń zrzeszających ludzi biznesu i finansów oraz znane, warszawskie osobistości.

"Księgowymi Przyszłości" zostali:

EDYCJA ZAWODOWA:
I miejsce: „TAXandROSES” - Katarzyna Kuras, Maria Panasiuk, Emilia Serwicka
II miejsce: „MISP13” - Małgorzata Batko-Barnowska, Alina Hrynczuk, Justyna Stempel
III miejsce: „Perły Księgowości” – Agnieszka Jaworska, Alicja Łowczynkowska-Wójcik, Monika Łukaszewicz

EDYCJA STUDENCKA:
I miejsce: „Zbiegli Rewidenci” - Karol Ilba, Robert Obidziński, Katarzyna Trznadel
II miejsce: „RachuCiachu” - Joanna Celeda, Agnieszka Chrustowska, Paulina Gradzik
III miejsce: „Księgowe bez VAT” – Klaudia Krzan, Sylwia Panas, Małgorzata Żurek

NAGRODA SPECJALNA DLA FIRMY - pakiet enova365 o wartości 40 000 zł
Dr. Max - TAXandROSES

Organizatorzy już dziś zapraszają na przyszłoroczną edycję konkursu!

Zobacz również

Prawne aspekty obrotu NFT

Prawne aspekty obrotu NFT

NFT – hasło roku 2021, ogromy rynek, który urósł o ponad 20 000%, temat niezliczonych kontrowersji. Czy non-funglible token ma rzeczywistą wartość? Ile jest wart? A może to tylko jedna, wielka bańka spekulacyjna, która po chwilowej modzie z hukiem eksploduje, niwecząc oszczędności graczy na NFT-owych giełdach? Choć wygląda na to, że szczyt zainteresowania NFT z przełomu 2021/2022 r. powoli minął, co przekłada się na pierwsze spadki w sprzedaży tokenów względem wyników z okresu listopad-styczeń, inwestorzy nie czują się zniechęceni – coraz więcej firm decyduje się na zastosowanie NFT w swojej działalności i wzbogacenie swojej oferty o sprzedaż unikatowych tokenów. Czym zatem są NFT i jakie aspekty prawne związane są z ich obrotem i posiadaniem? Choć prawo jeszcze nie dogoniło postępu technologicznego, po kilkunastu miesiącach funkcjonowania rynku tokenów, jesteśmy w stanie przybliżyć nieco informacji o ich istocie.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 82/2022

Kolejne zmiany dla branży e‑commerce (nie tylko) w 2022 roku

Kolejne zmiany dla branży e-commerce (nie tylko) w 2022 roku

Pierwotnie część zmian dotycząca rękojmi oraz dostarczania treści cyfrowych miała wejść w życie z dniem 1 stycznia 2022 roku. Termin ten nie został jednak dochowany. Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o prawach konsumenta oraz niektórych innych ustaw mający implementować przepisy dyrektywy cyfrowej i towarowej. Obecnie projekt został skierowany do Sejmu.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.