Co kryje się pod sformułowaniem sprawna komunikacja i jak ją doskonalić – o tym porozmawiamy ze specjalistami – coachami, trenerami personalnymi, audytorami i członkami najwyższego kierownictwa spółek kapitałowych na konferencji pt. Komunikacja i etyka w administracji publicznej i w biznesie.  Bezpłatna konferencja pod patronatem Ministerstwa Finansów, Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz Prezydenta Miasta Rybnika odbędzie się 11 czerwca 2019 roku na rybnickim kampusie.

To już druga edycja spotkania z cyklu Perspektywy rozwoju nadzoru korporacyjnego. Debatę wspierają merytorycznie m.in. Jastrzębska Spółka Węglowa S.A., PWC, Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, Polska Izba Biegłych Rewidentów, Instytut Audytorów Wewnętrznych – II Polska, Izba Przemysłowo-Handlowa Rybnickiego Okręgu Przemysłowego, a także magazyny: Controlling i Rachunkowość Zarządcza oraz Finanse + Controlling. Organizatorami konferencji są Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Urząd Miasta Rybnika oraz Instytut Audytorów Wewnętrznych IIA – Polska.

Choć komunikacja jest jednym z najistotniejszych wewnątrzorganizacyjnych procesów, i nie ma co do tego żadnych wątpliwości, to wciąż widoczne są jej niedoskonałości. Dlaczego niedociągnięcia komunikacyjne mają tak szczególne znaczenie dla przedsiębiorstwa? Odpowiedź jest całkiem prosta - ponieważ wpływają na ograniczenie efektywności wszystkiego co dzieje się wewnątrz organizacji.

Mówimy tu o komunikacji wewnętrznej dotyczącej pracowników, kierownictwa, a także członków organów spółki. Nie mniej ważna jest jednak komunikacja z otoczeniem. Jej wagę dostrzegają już nie tylko wielkie korporacje, ale również mniejsze spółki czy instytucje.  Fakt ten potwierdzają między innymi coraz intensywniejsze działania prowadzone przez te jednostki w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Taka aktywność i jej komunikowanie pozwala na utwierdzanie otoczenia w przekonaniu o pozytywnej roli społecznej przedsiębiorstwa. Istotne i obopólne korzyści płynące z takich działań są bezdyskusyjne. Potwierdzają to członkowie najwyższego kierownictwa organizacji, które objęły naszą konferencję patronatem.

Czy można usprawnić organizację poprzez wdrożenie odpowiednich mechanizmów wzmacniających komunikację i jak zaprojektować odpowiednie rozwiązania dowiemy się  11 czerwca na spotkaniu praktyków i teoretyków  w rybnickim kampusie (ul. Rudzka 13c, 44-200 Rybnik).

Zapraszam wszystkich zainteresowanych udziałem w forum wymiany opinii na temat najlepszych praktyk organizacyjnych do zarejestrowania się poprzez formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na stronie internetowej Wydziału Biznesu, Finansów i Administracji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Formularz rejestracyjny.

Strona konferencyjna .

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Prawne aspekty obrotu NFT

Prawne aspekty obrotu NFT

NFT – hasło roku 2021, ogromy rynek, który urósł o ponad 20 000%, temat niezliczonych kontrowersji. Czy non-funglible token ma rzeczywistą wartość? Ile jest wart? A może to tylko jedna, wielka bańka spekulacyjna, która po chwilowej modzie z hukiem eksploduje, niwecząc oszczędności graczy na NFT-owych giełdach? Choć wygląda na to, że szczyt zainteresowania NFT z przełomu 2021/2022 r. powoli minął, co przekłada się na pierwsze spadki w sprzedaży tokenów względem wyników z okresu listopad-styczeń, inwestorzy nie czują się zniechęceni – coraz więcej firm decyduje się na zastosowanie NFT w swojej działalności i wzbogacenie swojej oferty o sprzedaż unikatowych tokenów. Czym zatem są NFT i jakie aspekty prawne związane są z ich obrotem i posiadaniem? Choć prawo jeszcze nie dogoniło postępu technologicznego, po kilkunastu miesiącach funkcjonowania rynku tokenów, jesteśmy w stanie przybliżyć nieco informacji o ich istocie.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 82/2022

Kolejne zmiany dla branży e‑commerce (nie tylko) w 2022 roku

Kolejne zmiany dla branży e-commerce (nie tylko) w 2022 roku

Pierwotnie część zmian dotycząca rękojmi oraz dostarczania treści cyfrowych miała wejść w życie z dniem 1 stycznia 2022 roku. Termin ten nie został jednak dochowany. Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o prawach konsumenta oraz niektórych innych ustaw mający implementować przepisy dyrektywy cyfrowej i towarowej. Obecnie projekt został skierowany do Sejmu.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.