Połączone siły redakcji „Finansów + Controllingu” oraz „Controllingu i Rachunkowości Zarządczej” zaczęły intensywne przygotowania do kolejnej edycji spotkania branżowego pod nazwą Forum Informacji Zarządczej.

Drugie Forum Informacji Zarządczej - Warszawa, 29-20 maja 2016 r.

Sprawdzona w 2015 roku formuła pozwoliła zgromadzić kilkudziesięciu przedstawicieli obszarów finansów, controllingu oraz... sprzedaży.

W maju 2016 roku spotkamy się w podobnym gronie na dwudniowym spotkaniu profesjonalistów, koncentrując się na zagadnieniach controllingu procesów sprzedażowych, działań marketingowych oraz skuteczności promocji.

Prace nad ostatecznym programem spotkania jeszcze trwają, jednak już teraz możemy „uchylić rąbka tajemnicy” i zasygnalizować tematy niektórych z kilkunastu planowanych wystąpień:

  • Kalkulacja kosztu pozyskania klienta – kluczowe zmienne kalkulacji kosztów pozyskania, wyznaczanie optymalnego kosztu pozyskania, bieżąca kontrola kosztu i działania korygujące,
  • Wielowymiarowa analiza sprzedaży, czyli jak patrzeć, żeby widzieć – kryteria definiowania planów analitycznych, wyznaczanie optymalnego poziomu szczegółowości analizy, od którego momentu informacja staje się szumem informacyjnym, potencjał decyzyjny oraz dobór metod prezentacji danych w zależności od odbiorcy,
  • Key Performance Indicators (KPI) w badaniu skuteczności zespołu handlowców – co i jak mierzyć, czyli wydajność (performance) versus skuteczność (results), pomiary ilościowe i ocena jakościowa pracy zespołu handlowców, mierzenie poziomu satysfakcji klientów, analiza ich lojalności, sposoby prezentacji rezultatów pomiaru i wykorzystanie wyników w zarządzaniu zespołem,
  • Budowa strategii marketingowej jako narzędzia wsparcia celów sprzedażowych – metodologia tworzenia strategii krok-po-kroku, przesłanki segmentacji klientów, sprzedaż a marketing, wspólne elementy strategii, „krajobraz po bitwie”, czyli wszystko o obsłudze posprzedażowej,
  • Tworzenie mapy procesów sprzedażowych z wykorzystaniem Business Process Modeling Notation (BPMN) – podstawy projektowania z wykorzystaniem BPMN, dlaczego warto tworzyć mapy procesów biznesowych (w szczególności sprzedażowych), najlepsze praktyki zarządzania procesami biznesowymi,
  • Excel jako narzędzie raportowania wyników sprzedażowych (tabelarycznie i graficznie) – kokpit menedżerski dyrektora handlowego w Excelu krok-po-kroku, wykorzystanie zewnętrznych źródeł danych w raportach w Excelu, efektywne informacyjnie formatowanie danych i prezentacja graficzna dynamiki zmian,
  • ...i wiele innych...

Już teraz serdecznie prosimy o zarezerwowanie terminu spotkania w Warszawie w dniach 19-20 maja 2016 r. Oczywiście, do naszych prenumeratorów zostaną jeszcze rozesłane osobne zaproszenia. Zapowiada się niezwykle ciekawe spotkanie, na którym znajdą coś dla siebie nie tylko „producenci informacji” – dyrektorzy finansowi, controllerzy, analitycy, ale także jej „konsumenci” – szefowie sprzedaży i marketingu. Zachęcamy do bieżącego śledzenia strony www.fiz.explanator.pl

Zobacz również

Prawne aspekty obrotu NFT

Prawne aspekty obrotu NFT

NFT – hasło roku 2021, ogromy rynek, który urósł o ponad 20 000%, temat niezliczonych kontrowersji. Czy non-funglible token ma rzeczywistą wartość? Ile jest wart? A może to tylko jedna, wielka bańka spekulacyjna, która po chwilowej modzie z hukiem eksploduje, niwecząc oszczędności graczy na NFT-owych giełdach? Choć wygląda na to, że szczyt zainteresowania NFT z przełomu 2021/2022 r. powoli minął, co przekłada się na pierwsze spadki w sprzedaży tokenów względem wyników z okresu listopad-styczeń, inwestorzy nie czują się zniechęceni – coraz więcej firm decyduje się na zastosowanie NFT w swojej działalności i wzbogacenie swojej oferty o sprzedaż unikatowych tokenów. Czym zatem są NFT i jakie aspekty prawne związane są z ich obrotem i posiadaniem? Choć prawo jeszcze nie dogoniło postępu technologicznego, po kilkunastu miesiącach funkcjonowania rynku tokenów, jesteśmy w stanie przybliżyć nieco informacji o ich istocie.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 82/2022

Kolejne zmiany dla branży e‑commerce (nie tylko) w 2022 roku

Kolejne zmiany dla branży e-commerce (nie tylko) w 2022 roku

Pierwotnie część zmian dotycząca rękojmi oraz dostarczania treści cyfrowych miała wejść w życie z dniem 1 stycznia 2022 roku. Termin ten nie został jednak dochowany. Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o prawach konsumenta oraz niektórych innych ustaw mający implementować przepisy dyrektywy cyfrowej i towarowej. Obecnie projekt został skierowany do Sejmu.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.