1-2 marca 2016 r., Hotel Airport Okęcie, Warszawa. Magazyn „Finanse + Controlling” objął patronatem medialnym warsztaty. Revenue management for consumer goods.

Dobre praktyki w zarządzaniu przychodami

Strategia revenue management znana jest od lat głównie w branży hotelarsko-turystycznej, jednak jej efektywność zaczyna być dostrzegana i wdrażana również w innych branżach.

To jedyne w Polsce warsztaty, podczas których w jednym miejscu i czasie spotkają się ze sobą praktycy odpowiedzialni za zarządzanie i kształtowanie przychodów w firmie. Będzie to zarazem jedyna i unikalna okazja, aby w takim gronie podzielić się i jednocześnie skorzystać z wiedzy i doświadczenia osób działających w różnych firmach z sektora retail i FMCG.

W jaki sposób branża retail może wykorzystać proces revenue management, by lepiej zarządzać przychodami? Jak wykorzystać mechanizmy zarządzania marżą, cenami i rabatami, aby maksymalizować zysk? Po co niezbędny jest rzetelny monitoring konkurencji i skuteczne systemy motywacyjne? Na te i inne pytania odpowiedzą Państwu eksperci-praktycy reprezentujący: Discovery, Kompanię Piwowarską, Danone, Nielsen, Oriflame, PwC i Netious.com.

Warsztaty stanowią niepowtarzalną okazję do:

  • odkrycia, co strategia revenue management może zaoferować Twojej firmie,
  • poznania technik optymalizacji zarządzania przychodami,
  • zrewidowania aktualnej polityki rabatowej i identyfikacji głównych obszarów utraty przychodów,
  • modyfikacji stosowanej strategii cenowej,
  • poznania wpływu analityki na proces revenue management,
  • odkrycia siły spójnej relacji cena – marketing – sprzedaż.

Zapoznaj się ze szczegółami programu na www.trioconferences.pl i zarejestruj swoją obecność już dziś!

Zobacz również

Zawieszenie działalności gospodarczej – problemy z rozliczeniem VAT

Zawieszenie wykonywania działalności gospodarczej, co do zasady, zwalnia podatników z obowiązku składania deklaracji VAT za okresy objęte zawieszeniem. Przepisy ustawy przewidują jednak katalog wyjątków od tej reguły, których znajomość ma kluczowe znaczenie dla prawidłowego wywiązywania się z obowiązków podatkowych. Szczególnej uwagi wymagają regulacje dotyczące utraty statusu podatnika VAT oraz zachowania prawa do odliczenia podatku naliczonego w okresie zawieszenia działalności.

Czytaj więcej

Czy to koniec instrumentalnych postępowań karno‑skarbowych? MF zmienia przepisy o przedawnieniach

Czy to koniec instrumentalnych postępowań karno-skarbowych? MF zmienia przepisy o przedawnieniach

4 sierpnia 2025 r. została opublikowana nowa wersja projektu nowelizacji Ordynacji podatkowej, Wśród ponad 50 zmian, jakie zawiera projekt, jedną z istotniejszych dla podatników jest zmiana przepisów w zakresie przedawnienia zobowiązań podatkowych. Z Ordynacji podatkowej znikną przepisy pozwalające urzędnikom skarbowym zawiesić bieg przedawnienia podatkowego w sytuacji, gdy rozpocznie się postępowanie karne skarbowe.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.