Wrocławski producent specjalistycznego oprogramowania controllingowego poinformował o rozpoczęciu w ostatnich tygodniach kilku nowych wdrożeń swojego narzędzia – systemu EURECA. Nowymi użytkownikami zostali m.in. Fabryka Farb i Lakierów ŚNIEŻKA, Jastrzębskie Zakłady Remontowe, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Spółdzielnia Piekarsko-Ciastkarska w Warszawie, PHOENIX MEDIA i MPEC PRZEMYŚL.

– Bardzo nas cieszą kolejne wdrożenia w przedsiębiorstwach tak różnych branż, od wyższej uczelni, poprzez energetykę cieplną, przemysł, aż po wydawnictwo – mówi Witold Kilijański, prezes Zarządu CONTROLLING SYSTEMS. – Potwierdza to dobry odbiór przez klientów niedawno wprowadzonej wersji 3.0 systemu EURECA, wzbogaconej o bardzo wiele nowych, ciekawych funkcjonalności oraz zmian technologicznych. EURECA jest już dojrzałą platformą controllingową, umożliwiającą nie tylko obsługę analiz, raportów czy budżetowania w przedsiębiorstwie, ale także znacznie bardziej zaawansowane czynności – takie jak kalkulacje czy rozliczenia kosztów, marż w różnych układach (np. marż retrospektywnych), ABC, controlling procesów produkcyjnych czy przygotowanie danych do wniosków taryfowych. Właśnie mija 10 lat naszej działalności. Przez ten czas zrealizowaliśmy ponad 150 projektów i staliśmy się największym polskim producentem tego typu narzędzi. Nie zwalniamy tempa i nadal bardzo intensywnie rozwijamy system EURECA!

EURECA pojawiła się na rynku 10 lat temu jako jedno z pierwszych w Polsce narzędzi wspomagających procesy controllingowe. Od tego czasu użytkownikami rozwiązań CONTROLLING SYSTEMS stały się m.in. PWC, TVN, BAĆ-POL SA, TOYOTA MOTOR MANUFACTURING POLAND, MPWiK WARSZAWA, INCO VERITAS czy Energetyka Cieplna Opolszczyzny. System jest systematycznie rozwijany w technologii MICROSOFT, a w tym roku został wzbogacony m.in. o obsługę workflow, nowy, bardzo przyjazny interfejs użytkownika, nowe mechanizmy planowania budżetów obejmujących olbrzymie zbiory danych (np. planowania sprzedaży w sieciach handlowych) czy bardzo elastyczne, dedykowane mechanizmy raportowania.

– Przez 10 lat naszej działalności bardzo zmieniły się potrzeby klientów. Oprócz samego przeanalizowania danych, sprawnego „poskładania” budżetu czy porównania planu z wykonaniem potrzebują oni narzędzi wspomagających podejmowanie decyzji menedżerskich. Coraz więcej naszych projektów zawiera istotną część doradczą, polegającą na wypracowaniu rozwiązania od strony koncepcyjnej, a dopiero potem wdrożeniu go w systemie. Nasze najciekawsze wdrożenia obejmują dzięki temu np. kalkulację kosztów jednostkowych w firmach FMCG współpracujących z sieciami handlowymi, monitorowanie kosztów utraconej jakości w przemyśle samochodowym, analizę rentowności poszczególnych kanałów sprzedaży oraz marż retro w firmach dystrybucyjnych, a także planowanie, kontrolę i rozliczanie na projekty kosztów osobowych w firmach z sektora usług profesjonalnych. Takie dedykowane rozwiązania często przesądzają o wartości całego rozwiązania dla klienta – podsumowuje Witold Kilijański.

CONTROLLILNG SYSTEMS zapowiada dalszy rozwój swojej platformy – przede wszystkim w stronę technologii mobilnych oraz integracji z wiodącymi na rynku narzędziami do analizy danych.

Zobacz również

Prawne aspekty obrotu NFT

Prawne aspekty obrotu NFT

NFT – hasło roku 2021, ogromy rynek, który urósł o ponad 20 000%, temat niezliczonych kontrowersji. Czy non-funglible token ma rzeczywistą wartość? Ile jest wart? A może to tylko jedna, wielka bańka spekulacyjna, która po chwilowej modzie z hukiem eksploduje, niwecząc oszczędności graczy na NFT-owych giełdach? Choć wygląda na to, że szczyt zainteresowania NFT z przełomu 2021/2022 r. powoli minął, co przekłada się na pierwsze spadki w sprzedaży tokenów względem wyników z okresu listopad-styczeń, inwestorzy nie czują się zniechęceni – coraz więcej firm decyduje się na zastosowanie NFT w swojej działalności i wzbogacenie swojej oferty o sprzedaż unikatowych tokenów. Czym zatem są NFT i jakie aspekty prawne związane są z ich obrotem i posiadaniem? Choć prawo jeszcze nie dogoniło postępu technologicznego, po kilkunastu miesiącach funkcjonowania rynku tokenów, jesteśmy w stanie przybliżyć nieco informacji o ich istocie.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 82/2022

Kolejne zmiany dla branży e‑commerce (nie tylko) w 2022 roku

Kolejne zmiany dla branży e-commerce (nie tylko) w 2022 roku

Pierwotnie część zmian dotycząca rękojmi oraz dostarczania treści cyfrowych miała wejść w życie z dniem 1 stycznia 2022 roku. Termin ten nie został jednak dochowany. Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o prawach konsumenta oraz niektórych innych ustaw mający implementować przepisy dyrektywy cyfrowej i towarowej. Obecnie projekt został skierowany do Sejmu.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.