Jedenasta edycja Kongresu Podatków i Rachunkowości KPMG nie bez powodu odbędzie się pod hasłem „Business Reimagined”. Pandemia zmieniła nie tylko otoczenie biznesowe i wpłynęła na kwestie organizacyjno-strategiczne w wielu firmach, ale także wymusiła zmianę formy kontaktów i interakcji. Po raz pierwszy Kongres odbędzie się wyłącznie w formule online i potrwa dwa dni, podczas których 25 ekspertów KPMG wygłosi 13 prelekcji.

11. Kongres Podatków i Rachunkowości KPMG: Business Reimagined [20-21.01.2021]

Agenda Kongresu Podatków i Rachunkowości KPMG corocznie obfituje w najbardziej aktualne tematy. W ramach nadchodzącej edycji zostaną poruszone zagadnienia istotne nie tylko z uwagi na ich wagę dla firm w 2021 roku, ale przede wszystkim będące odpowiedzią na zmieniającą się pod wpływem pandemii rzeczywistość biznesową.

Kongres poprowadzą Partnerzy i Dyrektorzy KPMG – osoby z wieloletnim stażem zawodowym i wysoką wiedzą merytoryczną – którzy na co dzień rozwiązują najbardziej skomplikowane problemy biznesowe.

Pierwszy dzień Kongresu (20.01.2021) będzie poświęcony najważniejszym zmianom w przepisach:

  • Najnowsze trendy w kontrolach podatkowych
  • Zmiany w podatku dochodowym od osób prawnych (CIT) od 2021 r.
  • Podatkowe wyzwania na rok 2021 dla osób fizycznych i pracodawców
  • Nowości w VAT 2021
  • Koncepcja rzeczywistego właściciela i podatek u źródła
  • Źródła finansowania dla przedsiębiorców w latach 2021-2027

Drugi dzień Kongresu (21.01.2021) będzie natomiast poświęcony tematom związanym z istotnymi aspektami działalności firm w nowej rzeczywistości:

  • Droga do szybkiej i wiarygodnej informacji wiedzie przez cyfrową transformację
  • Sprawozdawczość finansowa dziś. Wpływ nowej rzeczywistości na sprawozdanie finansowe za 2020 rok
  • Podatki międzynarodowe – trendy i wyzwania
  • Ceny transferowe – kluczowe zagadnienia
  • Cyfrowe transformacje podatkowe wobec rosnących wymogów transparentności
  • Rewolucyjne zmiany w KSH – projekt pierwszej kodyfikacji prawa holdingowego
  • Prawne aspekty przygotowania przedsiębiorstwa do sprzedaży – wskazówki praktyczne

Rejestracja

Udział w Kongresie KPMG jest bezpłatny i możliwy po wcześniejszej rejestracji oraz otrzymaniu akredytacji. Wydarzenie odbędzie się w języku polskim z tłumaczeniem symultanicznym na język angielski.

Sesje merytoryczne kierowane są do prezesów i członków zarządów oraz przedstawicieli kadry zarządzającej odpowiedzialnej za obszary podatkowe i rachunkowe w przedsiębiorstwach, m.in. dyrektorów finansowych, głównych księgowych oraz szefów sprawozdawczości finansowej i controllingu.

Więcej informacji, formularz rejestracyjny oraz warunki udziału dostępne są na stronie internetowej: home.kpmg/pl/kongresKPMG

Rejestracja trwa do 14 stycznia 2021 r.

Wyłącznym Organizatorem i Patronem merytorycznym Kongresu jest firma audytorsko-doradcza KPMG w Polsce.

Patroni medialni Kongresu Podatków i Rachunkowości KPMG: ACCA Poland, Puls Biznesu, Radio TOK FM, Controlling i Rachunkowość Zarządcza, Finanse i Controlling, Informacja Zarządcza, Gazeta Finansowa, Miesięcznik Finansowy BANK, ICAN Institute, ICAN Management Review, Klub CFO, My Company Polska, Przegląd Podatkowy, Wydawnictwo Rachunkowość, Warsaw Business Journal, Wolters Kluwer, eGospodarka.pl, gf24.pl, ISB News, ksiegowosc.org, PIT.pl, PortalFK.pl, Prawo.pl, rachunkowosc.org, wnp.pl, aleBank.pl.

Zobacz również

Prawne aspekty obrotu NFT

Prawne aspekty obrotu NFT

NFT – hasło roku 2021, ogromy rynek, który urósł o ponad 20 000%, temat niezliczonych kontrowersji. Czy non-funglible token ma rzeczywistą wartość? Ile jest wart? A może to tylko jedna, wielka bańka spekulacyjna, która po chwilowej modzie z hukiem eksploduje, niwecząc oszczędności graczy na NFT-owych giełdach? Choć wygląda na to, że szczyt zainteresowania NFT z przełomu 2021/2022 r. powoli minął, co przekłada się na pierwsze spadki w sprzedaży tokenów względem wyników z okresu listopad-styczeń, inwestorzy nie czują się zniechęceni – coraz więcej firm decyduje się na zastosowanie NFT w swojej działalności i wzbogacenie swojej oferty o sprzedaż unikatowych tokenów. Czym zatem są NFT i jakie aspekty prawne związane są z ich obrotem i posiadaniem? Choć prawo jeszcze nie dogoniło postępu technologicznego, po kilkunastu miesiącach funkcjonowania rynku tokenów, jesteśmy w stanie przybliżyć nieco informacji o ich istocie.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 82/2022

Kolejne zmiany dla branży e‑commerce (nie tylko) w 2022 roku

Kolejne zmiany dla branży e-commerce (nie tylko) w 2022 roku

Pierwotnie część zmian dotycząca rękojmi oraz dostarczania treści cyfrowych miała wejść w życie z dniem 1 stycznia 2022 roku. Termin ten nie został jednak dochowany. Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o prawach konsumenta oraz niektórych innych ustaw mający implementować przepisy dyrektywy cyfrowej i towarowej. Obecnie projekt został skierowany do Sejmu.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.