Serdecznie zapraszamy na warsztaty THINK Lab przygotowane dla Dyrektorów Finansowych (CFO) poświęcone pracy z narzędziami przywództwa oraz zarządzania strategicznego na poziomie C-level.

Skoncentrujemy się na:

  1. przywództwie i zdolnościach przywódczych,
  2. myśleniu strategicznym,
  3. przewodzeniu zmianie.

 

Podczas spotkania będzie można:

  • poznać kluczowe uwarunkowania skutecznego przywódcy,
  • nauczyć się identyfikowania potencjału rozwojowego własnych talentów przywódczych,
  • zobaczyć zastosowania analizy pól siły w przewodzeniu zmianie i nauczyć się ją stosować,
  • zrozumieć piramidę zarządzania strategicznego oraz przećwiczyć jej wykorzystanie,
  • zdać sobie sprawę z indywidualnych uwarunkowań przywódcy wpływających na skuteczność pracy lidera,
  • uświadomić sobie istotność pracy na poziomie strategicznym i znaczenie delegowania działań operacyjnych,
  • zdać sobie sprawę z przewidywalności i mierzalności rezultatów zmiany strategicznej.

Warsztaty zostaną poprowadzone przez Bernarda Frugę, specjalizującego się w doradztwie dla organizacji przechodzących zmiany. Stworzył koncepcję i model ISRIKUZ, który wprowadza temat pogody ducha do przywództwa i zarządzania. Łączy szerokość widzenia tematów z działaniami szytymi na lokalną miarę. Jest ceniony jako ekspert zarządzania projektami, gdzie buduje na fundamencie otwartej komunikacji, zaufania w relacjach i synergicznego dochodzenia do rozwiązań.

Gośćmi specjalnymi będą:

Katarzyna Twarowska, EY oraz Gracjan Fiedorowicz, Grupa Pracuj.

Pobierz pliki:

Zobacz również

Prawne aspekty obrotu NFT

Prawne aspekty obrotu NFT

NFT – hasło roku 2021, ogromy rynek, który urósł o ponad 20 000%, temat niezliczonych kontrowersji. Czy non-funglible token ma rzeczywistą wartość? Ile jest wart? A może to tylko jedna, wielka bańka spekulacyjna, która po chwilowej modzie z hukiem eksploduje, niwecząc oszczędności graczy na NFT-owych giełdach? Choć wygląda na to, że szczyt zainteresowania NFT z przełomu 2021/2022 r. powoli minął, co przekłada się na pierwsze spadki w sprzedaży tokenów względem wyników z okresu listopad-styczeń, inwestorzy nie czują się zniechęceni – coraz więcej firm decyduje się na zastosowanie NFT w swojej działalności i wzbogacenie swojej oferty o sprzedaż unikatowych tokenów. Czym zatem są NFT i jakie aspekty prawne związane są z ich obrotem i posiadaniem? Choć prawo jeszcze nie dogoniło postępu technologicznego, po kilkunastu miesiącach funkcjonowania rynku tokenów, jesteśmy w stanie przybliżyć nieco informacji o ich istocie.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 82/2022

Kolejne zmiany dla branży e‑commerce (nie tylko) w 2022 roku

Kolejne zmiany dla branży e-commerce (nie tylko) w 2022 roku

Pierwotnie część zmian dotycząca rękojmi oraz dostarczania treści cyfrowych miała wejść w życie z dniem 1 stycznia 2022 roku. Termin ten nie został jednak dochowany. Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o prawach konsumenta oraz niektórych innych ustaw mający implementować przepisy dyrektywy cyfrowej i towarowej. Obecnie projekt został skierowany do Sejmu.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.