Eksperci KPMG już po raz trzeci spotkają się w wirtualnej przestrzeni z przedsiębiorcami w ramach cyklu „KPMG (e)Forum | Biznes w czasach pandemii”. 2 czerwca odbędzie się kolejna, bezpłatna konferencja online, której agenda w całości zostanie poświęcona wyzwaniom w transformacji cyfrowej.

Szczególnie teraz, gdy nieustanna zmiana staje się normą, transformacja cyfrowa jest wyzwaniem, któremu muszą sprostać wszystkie firmy i organizacje. Zagadnienia poruszane w trakcie poszczególnych sesji merytorycznych zostały dobrane w taki sposób, aby możliwie najlepiej odpowiadały na bieżące potrzeby uczestników konferencji:

  • Data Driven Company – jak w pełni wykorzystać potencjał danych w zarządzaniu przedsiębiorstwem? (m.in. budowanie zaufania do danych i wyzwania związane z transformacją w data-driven company)
  • Data Governance – transparentność i wiarygodność informacji (m.in. zarządzanie danymi – fundament przedsiębiorstwa opartego o informację, Corporate BI czy Self-Service BI, od czego zacząć proces budowania kultury zarządzania danymi w organizacji)
  • Platforma analityczna w chmurze (m.in. integracja danych z systemów typu legacy, Chmura Krajowa, Citizen Developers, zwinna automatyzacja procesów)
  • Roboty w każdym departamencie – robotyzacja procesów biznesowych jako uzupełnienie braków zasobowych, automatyzacja nieefektywnych systemów IT oraz optymalizacja procesów.

Wyłącznym Organizatorem i Patronem merytorycznym konferencji jest firma audytorsko-doradcza KPMG w Polsce.

Więcej informacji, formularz rejestracyjny oraz warunki udziału dostępne są na stronie internetowej: https://home.kpmg/pl/pl/home/events/2020/06/eforum-3-wyzwania-procesowo-technologiczne.html

 

Zobacz również

MF przedstawiło projekt deregulacji ustawy o VAT

Przedsiębiorcy zyskają możliwość sprawdzenia statusu podatnika VAT do pięciu lat wstecz – zakłada projekt nowelizacji ustawy o VAT opublikowanej na stronie Rządowego Centrum Legislacji. Przygotowany przez resort finansów projekt zawiera łącznie kilkadziesiąt zmian, w tym m. in. wprowadzenie instytucji składu VAT, rozszerzenie odpowiedzialności solidarnej nabywcy, doprecyzowanie zasad rozliczania VAT w systemie kaucyjnym.

Czytaj więcej

Księgowi w stanie głębokiej niepewności przed KSeF. Najbardziej obawiają się trzech rzeczy. Wyniki najnowszego badania „Księgowi i przedsiębiorstwa wobec KSeF”

Jakiej gotowości na KSeF spodziewamy się na trzy miesiące przed godziną zero? Wyniki najnowszego badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie fillup k24 ściągają nas na ziemię. Prawie połowa księgowych (47,5%) nie potrafi jednoznacznie stwierdzić, czy jest przygotowana na nadchodzącą rewolucję, a niemal 1/3 mówi wprost, że nie jest. Co teraz budzi w branży największe obawy? Czy mimo wszystko są księgowi, którzy śpią spokojnie albo chociaż – spokojniej niż reszta?

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.