Forum Analityki Biznesowej

Tekst otwarty nr 39/2015

22 czerwca w Warszawie odbędzie się FORUM ANALITYKI BIZNESOWEJ – doroczna konferencja poświęcona zastosowaniom analityki biznesowej w obszarach finansów, marketingu i sprzedaży, obsługi klienta oraz IT. Magazyn „Controlling” objął ją swoim patronatem.

Ideą spotkania jest ukazanie analityki jako narzędzia kreującego rzeczywistą wartość biznesową, wspomagającego podejmowanie trafnych decyzji oraz wzmacniającego konkurencyjność organizacji.
Forum składa się z trzech paneli tematycznych:

I Analityka finansów

  • jak Analityka Finansowa IBM staje się narzędziem zmieniającym pozycję Dyrektorów Finansowych w organizacji,
  • na czym może polegać ewolucja CFO od administratora i strażnika do strategicznego partnera w zarządzie, a czasami lidera zmian,
  • w jaki sposób przy pomocy Analityki identyfikować domeny, które mogą generować dodatkową wartość oraz jak przy pomocy odpowiednich narzędzi ograniczać asymetrię informacji między CFO a CTO, CMO i działami sprzedaży.

II Analityka klienta

  • przykłady wizjonerskich zastosowań, czy zrealizowanych projektów budujących przewagę konkurencyjną firmy na rynku.

III Eksploracja danych – nowa odsłona IT

  • jak efektywne rozwiązania dostarczane przez IT kreują wartość biznesową i umacniają pozycję tychże osób w organizacji,
  • jak Dyrektor IT może być realnym partnerem, innowatorem i kreatorem biznesu - liderem transformacji w organizacji.

Organizatorem Forum jest IBM Polska.
    
Szczegół i rejestracja: http://forumab.pl/

 

Zobacz również

MF przedstawiło projekt deregulacji ustawy o VAT

Przedsiębiorcy zyskają możliwość sprawdzenia statusu podatnika VAT do pięciu lat wstecz – zakłada projekt nowelizacji ustawy o VAT opublikowanej na stronie Rządowego Centrum Legislacji. Przygotowany przez resort finansów projekt zawiera łącznie kilkadziesiąt zmian, w tym m. in. wprowadzenie instytucji składu VAT, rozszerzenie odpowiedzialności solidarnej nabywcy, doprecyzowanie zasad rozliczania VAT w systemie kaucyjnym.

Czytaj więcej

Księgowi w stanie głębokiej niepewności przed KSeF. Najbardziej obawiają się trzech rzeczy. Wyniki najnowszego badania „Księgowi i przedsiębiorstwa wobec KSeF”

Jakiej gotowości na KSeF spodziewamy się na trzy miesiące przed godziną zero? Wyniki najnowszego badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie fillup k24 ściągają nas na ziemię. Prawie połowa księgowych (47,5%) nie potrafi jednoznacznie stwierdzić, czy jest przygotowana na nadchodzącą rewolucję, a niemal 1/3 mówi wprost, że nie jest. Co teraz budzi w branży największe obawy? Czy mimo wszystko są księgowi, którzy śpią spokojnie albo chociaż – spokojniej niż reszta?

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.