Pomagaj swoim klientom, a oni odpłacą ci lojalnością. Co jednak zrobić, gdy jest ich tak wielu, że nie jesteś w stanie dopilnować każdego szczegółu? Pomocną, cyfrową dłoń wyciąga najnowsza technologia – uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja.

Czy sztuczna inteligencja pomoże nam zaprzyjaźnić się z konsumentem?

Skalowanie biznesu, szczególnie w świecie handlu internetowego, jest trudnym, ale i fascynującym zadaniem. Z jednej strony towarzyszy nam ekscytacja, bo marzenia spełniają się na naszych oczach, z drugiej często czujemy się przytłoczeni skalą, z jaką przychodzi nam się mierzyć. Musimy zadbać, aby na każdym punkcie styku klienta z marką zaproponować taką wartość zaspokajającą potrzebę odbiorcy w czasie, w którym jej oczekuje, bez względu na kanał, jakim do nas trafił. Klientocentryczność charakteryzuje się tym, że daje klientowi gwarancję otrzymania wartości, za którą z pewnością odwdzięczy się długookresową lojalnością. Wszystko to wymaga zmiany filozofii działania, a przede wszystkim sposobu, w jaki nawigujemy klientów, zapewniając im maksymalizację satysfakcji. Klientocentryczność to nie jedno miejsce obsługi albo jeden dopracowany proces, tylko mnogość punktów w organizacji, w których mówimy do klienta „jesteś dla mnie najważniejszy”.

Pozostałe 85% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz zobaczyć ten artykuł, jak i wiele innych w naszym portalu Controlling 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Ulubione Drukuj

Zobacz również

Kiedy tak naprawdę warto wdrożyć system ERP?

Kiedy tak naprawdę warto wdrożyć system ERP?

Ostatnie lata przyniosły ogromną popularność zintegrowanym systemom do zarządzania i planowania w przedsiębiorstwie. Dzieje się tak dlatego, że informacja, którą są w stanie wygenerować staje się kluczowym zasobem przedsiębiorstwa. Samo wdrożenie systemu klasy ERP nie jest łatwe, a niejednokrotnie zajmuje sporo czasu. Warto odpowiedzieć sobie zatem na pytanie, kiedy organizacja powinna pomyśleć o tego typu projekcie.

Czytaj więcej

Co dalej z systemami BI? O wyzwaniach, kierunkach rozwoju i perspektywach na przyszłość

Jakie są największe wyzwania dla klasycznych systemów BI oraz w jakim kierunku rozwija się oprogramowanie, aby jego twórcy mogli jak najlepiej sprostać oczekiwaniom użytkowników? W artykule postaram się odpowiedzieć na powyższe pytanie bazując na własnych doświadczeniach w pracy z systemami IBM, takimi jak: IBM Planning Analytics, IBM Cognos Analytics oraz IBM Cognos Controller.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.